Translate

четвъртък, 21 март 2013 г.

Спаначен браунис


Необходими продукти:
1/4ч.ч.олио 
500 гр. спанак
1 глава лук
2 яйца
1 ч.ч.прясно мляко
2 ч.ч.брашно
1 ч.л.бакпулвер
200 гр натрошено сирене

черен пипер
сух магданоз
сух джоджен



Технология: 
1)Олиото се загрява в подходящ тиган, добавят се лука, когато омекне се добавя и спанака.Оставят се да изстинат.
2)В купа се разбъркват яйцата и млякото. Добавят се пресятото брашно заедно с бакпулвера,черния пипер,магданоза и джоджена. Разбърква се хубаво и се добавят сиренето и спанака.
3)Сместа се изсипва в намазнена и набрашнена тавичка.
4)Пече се в предварително загрята фурна на 200 до готовност.

3 коментара:

  1. Много пролетно и ведро е при теб. Брауниса ти е страхотен. Слънчев ден ти желая.

    ОтговорИзтриване
  2. С каква консистенция е сърцевината на браунито?На мен ми стана малко течен...Брашното ли ме ми малко?Иначе на вкус е супер :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ако Ви се получава много течно добавете още малко брашно, на мен ми стана малко по-гъсто от кексово тесто. :)

    ОтговорИзтриване